Koszyk: 0 szt.
Nowo¶ci Bestsellers Kontakt Gwarancja Oferta hurtowa
Regulamin        Formy dostawy i płatno¶ci        Jak kupować?        Mapa strony
Dział handlowy:

8:00-18:00
Pon - So

Tel. 692-030-079
prodprom1@gmail.com


Serwis elektronarzędzi:

9:00-17:00
Pon - Pt

Tel. 692-030-079
prodprom1@gmail.com


Waluta: PLN / / £
Narzędzia
Militaria & survival
Optyka
    narzedziowy-bazarek.pl Najczę¶ciej kupowane

Gwarancja i zwrot zwrotu towaru



I. Szczegółowe warunki gwarancji oraz zwrotu towaru określa Regulamin Sklepu zamieszczony na stronie sklepu w sposób nieprzerwalny i dostepny dla każdego. Regulamin obowiązuje każdego Klienta od momentu złożenia zamówienia w sklepie www, drogą elektroniczną bądź telefoniczną.

II. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie.

III. Koszty bezpośrednie zwrotu towaru ponosi klient. Koszt ten nie jest zwracany klientowi.

IV. Towar zwracany w trybie „bez podania przyczyny” należy przesłać na adres uzgodniony z obsułgą sklepu po wcześniejszym kontakcie Klienta ze sklepem, nie później niż 14 dni od złożenia oświadczenia na piśmie.

V. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne ułatwiające identyfikację Klienta oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Pieniądze zwracane są niezłocznie po otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Jeżeli towar został wysłany na koszt sprzedawcy, od zwracanej wartości towaru zostaną potrącone poniesione przez sprzedawcę koszty przesyłki.

1. Szczegółowe warunki gwarancji określane są na mocy Regulaminu Sklepu oraz obowiązujących przepisów Kodekcu Cywilnego.
2. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn fabrycznych tkwiących w sprzedanym produkcie, które są wynikiem nieprawidłowego montażu, technologii lub materiałów użytych przez producenta.
3. W przypadku wykrycia wady w okresie gwarancji firma zobowiązuje się do dokonania bezpłatnej naprawy w przypadku pozytywnej decyzji serwisu. Wysokość kosztów naprawy oraz szczegółowe warunki realizacji gwarancji określa Regulamin.
4. Dokonanie samowolnych napraw przez Klienta powoduje utratę uprawnień z tytułu gwarancji (reklamacja lub/i rękojmia).
5. Reklamowany produkt przed reklamacją powinien zostać uprzednio oczyszczony. Serwis może odmówić przyjęcia do naprawy wyrobu nieoczyszczonego lub np. wyczyścić go na koszt zgłaszającego reklamację.
6. Jeśli zakupiony produkt jest przeznaczony wyłącznie dla majsterkowiczów oraz do użytku domowego (nie przemysłowego), Gwarancja nie będzie uwzględniona jeśli zostanie on wykorzystany do prac profesjonalnych lub zarobkowych oraz ciągłej pracy produktu, mogącej doprowadzić do jego przeciążenia, a tym samym uszkodzenia.
7. Przy składaniu reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uzgodnienia szczegółów realizacji gwarancji.
8. Sklep nie ma obowiązku odbierać przesyłek „za pobraniem” i nie ponosi kosztów związanych ze zwrotem przesyłek w takiej formie. Zwracane przedmioty powinny zostać odesłane najtańszą formą przesyłki. Szczegóły dotyczące kosztów związanych ze zwrotem określa Regulamin sklepu.