Koszyk: 0 szt.
Nowo¶ci Bestsellers Kontakt Gwarancja Oferta hurtowa
Regulamin        Formy dostawy i płatno¶ci        Jak kupować?        Mapa strony
Dział handlowy:

8:00-18:00
Pon - So

Tel. 692-030-079
prodprom1@gmail.com


Serwis elektronarzędzi:

9:00-17:00
Pon - Pt

Tel. 692-030-079
prodprom1@gmail.com


Waluta: PLN / / £
Narzędzia
Militaria & survival
Optyka
    narzedziowy-bazarek.pl Regulamin sklepu

Regulamin

Najważniejsze punkty regulaminu:
  • Wszystkie podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT
  • Zamówienia w sklepie można składać poprzez sklep internetowy lub e-mail: prodprom1@gmail.com
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych w formularzu danych oraz numeru telefonu umożliwiającego ewentualną weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.
  • Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  • Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.
  • Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie: przelewem - przedpłatą, za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
  • Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 1014r. klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, bez podania przyczyny. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
  • Klient składając zamówienie w Sklepie internetowym zgadza się na postanowienia Regulaminu, który dostępny jest nieprzerwalnie na stronie Sprzedawcy oraz, o którym Klient jest informowany w chwili składania zamówienia. Informacja o konieczności zapoznania się z treścią regulaminu oraz o konieczności jego akceptacji w przypadku chęci zakupu, jest przekazywana Klientowi w formie informacji tekstowej w trakcie składania zamówienia, tak aby klient miał możliwość zapoznania się z postanowieniami Regulaminu przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu Sklepu.


I. Postanowienia ogólne

1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
2. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny w sklepie internetowym, jak również pocztą elektroniczną na adres prodprom1[at]gmail.com. Możliwe jest także pisemne złożenie zamówienia poprzez pocztę tradycyjną - listem poleconym.
3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta, przy czym:
a) Klient ma prawo do upewnienia się co do dostępności towaru oferowanego na stronie internetowej po przez adres e-mial lub telefonicznie przed złożeniem zamówienia.
b) W przypadku niedostępności zamówionego przez Klienta towaru, Sprzedawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Zamawiającego przedstawiając mu możliwe formy realizacji umowy np. poprzez zaproponowanie modelu zamiennego bądź określenia czasu oczekiwania na dostawę zamówionego towaru. Informacja taka przekazywana jest telefonicznie lub/i za pośrednictwem poczty elektronicznej.
d) Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta, chyba, że zmiany dotyczące elementów wyposażnia bądź zawartości zostały uzgodnione z Klientem.
4. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową (strona www, wiadomość e-mail), momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu (telefonicznie lub e-mailem), a nie moment złożenia zamówienia.
5. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta telefonicznie, momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment przyjęcia zamówienia przez obsługę sklepu do realizacji wraz z potwierdzeniem dostępności zamawianego towaru.

II. Realizacja zamówienia

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi jego przyjęcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
2. Moment telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sprzedawcę jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Niemniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy kupna - sprzedaży, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia.
3. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty - każdorazowo podając przyczynę takiego działania. 4. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy. Koszt dostawy doliczany jest do każdego zamówienia złożonego w sklepie z osobna – o koszcie transportu klient jest informowany podczas wypełniania formularza dostawy, ale przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia. Jeśli klient złożył dwa oddzielne zamówienia, w niektórych przypadkach istnieje możliwość naliczenia kosztów wysyłki jednorazowo na życzenie klienta. Dotyczy to m.in zamówień, które nie zostały nadane do wysyłki lub przekazane do nadania, przesyłek gabarytowych oraz nie przekraczających wagi przesyłki gabarytowej. Nie ma możliwości poniesienia mniejszego kosztu wysyłki niż naliczony przez sklep, jeśli któreś z zamawianych towarów wymaga osobnej wysyłki ze względu na gabaryty lub wagę towaru chyba, że z ustaleń między Sprzedającym a Klientem wynika inaczej.
6. Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.
7. Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki lub/i przekazywany drogą pocztową bądź elektroniczną na adres podany w formularzu zamówienia jeśli klient wyrazi na to zgodę.
8. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

a) Przelewem na rachunek bankowy.
Towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek.

b) Przy odbiorze, czyli za pobraniem. Przesyłka przekazywana jest do realizacji po weryfikacji poprawności danych przekazanych w formularzu zamówienia.
9. Koszt wysyłki zamówienia zawsze ponosi Klient, chyba, że ustalono między stronami inaczej poprzez kontakt z Obsługą sklepu.
10. Czas realizacji zamówienia to od 3 do 14 dni od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, przy czym:
a) Obsługa sklepu dokłada wszelkich starań aby czas na dostarczenie produktu był możliwie jak najkrótszy.
b) W przypadku wydłużonego czasu realizacji klient jest informowany o tym fakcie poprzez maila lub telefonicznie – w przypadku wystąpienia okoliczności niepozwalających na realizację zamówienia w stosownym terminie od jego potwierdzenia, Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia o czym powinien poinformować obsługę sklepu mailowo lub telefonicznie, najszybciej jak to możliwe.
c) Przed dokonaniem zakupu klient może samodzielnie skontaktować się z obsługą sklepu w celu ustalenia dostępności towaru.

III. Gwarancja zwrotu towaru oraz bezpieczna przesyłka

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, bez podania przyczyny, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Przy czym:
a) Każdorazowe zamówienie przyjęte do realizacji w sklepie jest oddzielną umową kupna-sprzedaży i do każdego zamówienia z osobna przysługuje prawo zwrotu. Jeśli na życzenie klienta towary z różnych zamówień zostały wysłane i dotarły do Klienta jedną przesyłką są one traktowane jako jedno zamówienie. Data upływu gwarancji liczona jest on dnia otrzymania kompletnego zamówienia przez klienta, które zostało zrealizowane jedną przesyłką.
b) Zamówienia obejmujące wiele towarów, które z jakiegokolwiek powodu są dostarczane osobno lub w częściach – początek terminu na zwrot jest liczony od otrzymania przez konsumenta ostatniej rzeczy ze złożonego zamówienia. Nie dotyczy to zamówień, które uległy modyfikacji na skutek anulowania jednej lub części pozycji / towarów z zamówienia na prośbę klienta lub z powodów przedłożonych klientowi przez pracownika firmy, a na które klient przystał.
c) Klient ma prawo do zwrotu części pozycji / towarów z zamówienia całościowego.
d) Zwracany w tym trybie towar powinien zostać wysłać z kompletną jego zawartością. Nie oznacza to, że klient musi odesłać wszystkie zakupione w tym samym zamówieniu towary, a jedynie ten, który podlega zwrotowi. Jednoczoścnie w myśl art. 34. ust. 4 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmiejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
e) Klient ma prawo do sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy na takich samych zasadach jak w sklepach stacjonarnych. W przypadku chęci zwrotu towaru bez podania przyczyny klient nie może w sposób nieograniczony użytkować zakupiony towar lub używać go w sposób naruszający jego wartość, przed jego zwrotem. W myśl powyższej ustawy przedsiębiorca ma prawo obciążyć klienta dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru, jeśli takowe nastąpiło. (np. czyszczenie użytego sprzętu, koszta naprawy itp.).
2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać/dostarczyć na koszt kupującego, na adres uzgodniony z pracownikiem sklepu drogą mailową lub pisemną (pocztą). Wynika to z konieczności zweryfikowania stanu zwracanego towaru przez konkretnych pracowników sklepu mających kwalifikację do takiej oceny (np. w przypadku elektronarzędzi). Adres do wysyłki zwracanego towaru zostanie podany niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o chęciu zwrotu. Klient ma obowiązek odesłać zwracany towar nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Pieniądze zwracane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanym towarem lub potwierdzenia jego nadania. Przy czym:
a) Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca zwraca konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
b) Jeżeli towar został wysłany na koszt sprzedawcy, od zwracanej wartości towaru zostaną potrącone poniesione przez sprzedawcę koszty przesyłki.
c) Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) – koszty te nie zostaną zwrócone klientowi.
3. Warunki rękojmi oraz reklamacji:
a) Zgodnie z obowiązującymi przepisami okres gwarancji na oferowane towary wynosi 2 lata. Okres ten nie dotyczy towarów używanych (np. używanych części zamiennych jeśli klient taką zakupił), wówczas okres gwarancji trwa 1 rok.
b) Klient ma prawo skorzystać z gwarancji na podstawie rękojmi lub reklamacji zakupionego towaru. Przy korzystaniu z powyższych trybów mają zastaosowanie obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego, chyba, że Sprzedawca mając podstawę prawną określa zasady gwarancji inaczej, w którymkolwiek punkcie regulaminu.
c) Oświadczenie o chęci skorzystania z w/w trybów garancyjnych powinno zostać skierowane do Sprzedawcy na piśmie. Zaleca się, aby w piśmie reklamacyjnym Konsument zawarł m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, ewentualne zdjęcie ułatwiające rozpoznanie usterki bądź ustalenie stanu faktycznego towaru, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
d) Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania pisma reklamacyjnego.
e) Konsument ma prawo skorzystać z dowolnego trybu rękojmi lub reklamacji przy czym Sprzedawca przy podejmowaniu decyzji o usunięciu usterki uwzględni m.in koszt wykonania naprawy / wymiany towaru, charakter wady produktu oraz łatwość i szybkość realizacji warunków gwarancji. Jeśli Sprzedawca nie zgadza się z wyborem Konsumenta co do sposobu realizacji warunków gwarancji ma prawo zaproponować własne rozwiązanie na warunkach obowiązujących w Kodeksie Cywilnym.
f) W niektórych przypadkach do określenia charakteru szkody może być wymaganie odesłanie produktu do Sprzedawcy przed podjęciem ostatecznej decyzji o realizacji warunków gwarancji.
g) Jeśli z uzasadnionego powodu (np. brak dostępnosci towaru) nie ma możliwości wymiany towaru na nowy w momencie złożenia reklamacji przez Konsumenta, Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby usunąć usterkę (np. naprawa urządzenia) lub zaproponuje zwrot całości lub części należności uiszczonej za towar na podstawie charakteru usterki.
h) Dokonywanie samowolnych napraw bądź wymiany podzespołów w zakupionym towarze powoduje utratę uprawnień z tytułu gwarancji.

3. Jeżeli w chwili dostarczenia towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, wówczas:
a) Jeśli stan odbieranej przesyłki wskazuje na możliwe uszkodzenie prosimy spisać protokół szkody wraz z przewoźnikiem dostarczającym towar. Na jego podstawie zarówno Sprzedawca jak i sam Klient ma prowo dochodzenia racji i zwrotu poniesionych kosztów.
b) Klient powinien najszybciej jak to możliwe po odebraniu uszkodzonej przesyłki skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących reklamacji oraz uzgodnienia adresu do zwrotu reklamowanego towaru.
c) Po wskazaniu przez Sklep adresu do wysyłki zwracanego towaru, klient zobowiązany jest odesłać towar najtańszą możliwą formą wysyłki.
d) Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki oraz rozpatrzeniu reklamacji – dotyczy to najtańszej możliwej formy zwrotu towaru z jakiej klient mógł skorzystać. W przypadku wyboru droższej formy zwrotu towaru przez Konsumenta, Sprzedawca nie pokrywa różnicy tego kosztu z najtańszą możliwą formą zwrotu, chyba, że charakter zwracanego towaru nie pozwala na odesłanie go tradycyjnymi środkami (np. Pocztą Polską). Wówczas Sprzedawca może zaproponować podstawienie własnego kuriera lub odebrać towar osobiście.
e) Do odsyłanego towaru należy dołączyć notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji wraz z wszelkimi możliwymi do określenia szczegółami (opis usterki, czas wystąpienia usterki) oraz informację o żądaniach Klienta w związku z zaistniałą sytuacją wraz z jego danymi osobowymi. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe zastasowanie ma podpunkt „g)”, punktu 2 w sekcji III. Gwarancja zwrotu towaru oraz bezpieczna przesyłka.
e) Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca. Jeżeli koszt demontażu i ponownego montażu przewyższa cenę kupionego towaru, to konsument jest zobowiązany ponieść koszty przewyższające wartość zakupionego towaru lub ma prawo żądać od sprzedawcy pokrycia kosztów montażu i ponownego zamontowania – tylko do wysokości ceny kupionego towaru.

IV. Ochrona danych osobowych

1. Składając zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego bądź adresu e-mail, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu, z zastrzeżeniem punktu 2 i 3, sekcji IV. Ochrona danych osobowych.
2. Jeśli klient składając zamówienie zgodzi się na otrzymywanie biuletynu bądź treści marketingowych jego dane (adres e-mail oraz imię) będą wykorzystywane również w powyższym celu.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b) Jeśli istenieje taka możliwość na stronie Sprzedawcy, gdy Klienta skorzysta z elektronicznego sposobu płatności lub kartą płatniczą Sprzedawca udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Formularzu dostawy danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
6. Jeżeli Sprzedawca nie ma możliwości uwierzytelnienia bądź sprawdzenia poprawności podanych przez Klienta danych osobowych (np. z powodu niejasnego przekazania ich przez Klienta bądź błędu technicznego, na który Sprzedawca nie ma bezpośredniego wpływu) Sprzedawca ma prawo do anulowania zamówienia jeśli próby kontaktu z Klientem są bezskuteczne. Wówczas umowę uważa się za nieważną.
7. Dane osobowe przekazywane przez Klientów do informacji Sprzedającego są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom z wyłączniem punktów sekcji IV. Ochrona danych osobowych, określających sytuacje konieczne udostępniania ich, do poprawnej realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
V. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez Sklep oraz Zamawiającego Klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentem złożenia przez klienta zamówienia.
2. O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani są w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej - w powitaniu. 3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
4. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. 7. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dochodzenia roszczeń.