Koszyk: 0 szt.
Nowości Bestsellers Kontakt Gwarancja Oferta hurtowa
Regulamin        Formy dostawy i płatności        Jak kupować?        Mapa strony
Dział handlowy:

Optyka
    narzedziowy-bazarek.pl Akcesoria Mapy i plakaty
Producenci:    Levenhuk

Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!” [Levenhuk]

Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!”

Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!” [Levenhuk]

Numer katalogowy: 199731206

34.90 PLN

Opis:

Ten napisany przez Alexandra Shimbaleva przewodnik przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki w astronomii zawiera przydatne informacje dotyczące wielu jej aspektów. Przewodnik jest napisany zrozumiałym językiem i zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące teleskopów i przestrzeni kosmicznej.

Rozdziały są logicznie uporządkowane, a dzięki kolorowym ilustracjom (mapy gwiazd oraz zdjęcia gwiazdozbiorów, galaktyk, mgławic, planet itp.) przewodnik jest interesujący także dla dzieci.

Informacje dodatkowe:

-Autor: A.A. Shimbalev
-Opublikowano w latach 2011-2013
-Liczba stron: 87
-Miękka oprawa
-Opublikowano we współpracy z Levenhuk

Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!” Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!” Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!” Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!” Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!” Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!” Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!”

Specyfikacja techniczna:

Masa: 0.3 kg.
Wymiary opakowania (dl. x szer. x wys.): 28.5×20.5×0.3 cm.

Kliknij i dowiedz się wiecej.
Waga brutto: 0.5 kg

Informacje o Levenhuk: Levenhuk to czolowy amerykański producent urzadzen i przyrzadow optycznych takich jak mikroskopy, teleskopy, lornetki, lupy, monokulary, lunety i akcesoria do nich. Firma została założona w USA w 2002 r. i posiada zakłady produkcyjne w Chinach. Po kilku latach efektywnej działalności firma Levenhuk otworzyła swój oddział w Rosji, a obecnie rynek rosyjski oraz Wspólnoty Niepodległych Państw jest głównym źródłem dochodu firmy. Na początku 2012 r. firma otworzyła swoje oddziały w Czechach i na Ukrainie, co zwiększyło zaopatrzenie krajów Europy Wschodniej w przyrządy optyczne Levenhuk. Dalszy ciąg rozwoju międzynarodowego nastąpił w czerwcu 2013 r., kiedy to firma otworzyła dwa oddziały: w Kanadzie i w Polsce. Plan firmy Levenhuk przewiduje założenie swoich oddziałów we wszystkich atrakcyjnych gospodarczo krajach świata do 2015 roku.
Ilość:

Wyświetleń: 972

Komentarze / opinie / pytania o Przewodnik astronoma „Zobacz wszystko!”:

Treść: